Logo konkursu Ścieżki Fizyczno-Ekologiczne

 


Regulamin konkursu

Konkurs „Ścieżki Fizyczno – Ekologiczne” organizowany jest od 2011 roku. Pomysłodawcą i organizatorem jest od początku p. Wojciech Olszewski – nauczyciel fizyki. Rokrocznie patronat nad konkursem sprawuje Kujawsko – Pomorski Kurator Oświaty, Prezydent Miasta Torunia, Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UMK w Toruniu.
 

Kujawsko-pomorski Kurator Oświaty Prezydent Miasta Torunia Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego UMK

 

Tegorocznym hasłem przewodnim jest: Oszczędzajmy Wodę, to jest to!


Uczniowie będą rywalizować w dwuosobowych drużynach o puchar przechodni Dyrektora Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcące w Toruniu oraz o cenne nagrody. Celem konkursu jest propagowanie i poszerzanie wiedzy z zakresu fizyki i ekologii oraz wdrażanie do ekologicznego myślenia i postępowania.


Kurator Oświaty w Bydgoszczy doceniając konkurs umieścił informację o nim na swojej stronie jako jeden z Przykładów dobrych praktyk w szkole. Jest to dla konkursu wielkie wyróżnienie!

Archiwum

Wojewódzki Konkurs "Ścieżki Fizyczno-Ekologiczne" w okresie 2011-2017 organizowany był przez Gimnazjum nr 21 im. Tony'ego Halika w Toruniu, następnie w 2017-2022 przez Szkołę Podstawową nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Toruniu. Od roku szkolnego 2022-2023 organizatorem konkursu jest Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcące w Toruniu.

 

I Edycja
II Edycja
III Edycja
IV Edycja
V Edycja
VI Edycja

 

VII Edycja
VIII Edycja
IX Edycja
X Edycja
XI Edycja
XII Edycja
 



 

2024/2025

Semestr I
 

2023/2024

Semestr II

Semestr I

 

2022/2023 

Semestr II

Semestr I

 

2021/2022

Semestr II

Semestr I


2020/2021

Semestr II

Semestr I

Inspektorem Ochrony Danych osobowych dla
Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu
jest pani Anna Grzybowska

 

IOD: Anna Grzybowska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 56 611-89-92


Klauzula informacyjna
Regulamin funkcjonowana monitoringu wizyjnego

Podkategorie

 

kadra

Misja szkoły

Misją szkoły jest wspieranie wszechstronnego rozwoju uczniów na miarę ich potrzeb i możliwości,

tworzenie szkoły bezpiecznej i przyjaznej oraz dobrze przygotowującej ich do dalszego kształcenia

Wizja

ZSPS i VIII LO, to szkoła zarządzająca wiedzą, otwarta na środowisko lokalne, aktywnie współpracująca z rodzicami, gdzie każdy uczeń z dumą mówi: "to moja szkoła".

W latach 2016-2021 zamierzamy budować szkołę, która umie sobie poradzić z nowymi wyzwaniami, celami, priorytetami edukacyjnymi, potrzebami, aspiracjami i oczekiwaniami uczniów, rodziców i nauczycieli.

Szkolne projekty Erasmus+, POWER i FERS

logo UE

Projekt Nr 2023-1-PL01-KA122-VET- 000114679 "Europejskie praktyki drogą do sukcesu"
Projekt Nr 2022-1-PL01-KA122-VET-000078769 "Zagraniczne praktyki kluczem do sukcesu zawodowego"
Projekt Nr 2021-2-PL01-KA122-SCH-000041958 "Nowoczesna kadra na europejskim poziomie"
Projekt Nr 2019-1-PL01-KA101-063384 "Doskonalimy kompetencje zawodowe na europejskim poziomie"
Projekt Nr 2019-1-PL01-KA102-063142 "Europejska praktyka szansą na sukces zawodowy"


Koncepcja funkcjonowania i rozwoju
Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego
i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu
w latach 2022-2027

 

Moja wizja

ZSPS i VIII LO to szkoła zarządzająca wiedzą, otwarta na środowisko
lokalne, aktywnie współpracująca z rodzicami, gdzie każdy uczeń z dumą mówi:
 „to moja szkoła”.

W latach 2022 – 2027 zamierzam nadal budować szkołę, która umie sobie poradzić ze zmianami i nie narzeka na to, że te zmiany są, bo świat się zmienił, a wraz z nim edukacyjne priorytety, cele, potrzeby, a także uczniowie, rodzice, ich aspiracje i oczekiwania.
Obecnie liczą się:

  • umiejętności (np. cyfrowe, komunikowania się, współpracy, a także uczenia się i zarządzania informacją, bycia źródłem inspiracji),
  • opieka psychologiczno-pedagogiczna,
  • otwartość szkoły jako instytucji (uczeń ma możliwość wyboru profilu nauczania),
  • dostęp do informacji,
  • poczucie bezpieczeństwa, którego podstawą jest dobra atmosfera i dobre relacje z całą społecznością szkolną,
  • możliwość współtworzenia szkoły,
  • nowoczesne technologie, multimedia.

Te priorytety wraz z reformą oświaty, nowoczesne technologie oraz talenty społeczności szkolnej wyznaczać będą kierunek rozwoju naszej szkoły przy zachowaniu dotychczasowej struktury wewnętrznej i możliwości szybkiego dostosowania się do sytuacji na rynku pracy.

Główne kierunki moich działań zawarłam w sześciu podstawowych obszarach:

  1. Demokratyczne zarządzanie szkołą.
  2. Kształcenie ukierunkowane na rozwój ucznia i nauczyciela.
  3. Wychowanie w szkole.
  4. Bezpieczeństwo w szkole.
  5. Działania administracyjno-gospodarcze.
  6. Pozyskiwanie środków finansowych na rozwój.

Certyfikaty jakości

wyborysu-01

wyborysu-01

wyborysu-01