Zasady rekrutacji Terminarz Oferta edukacyjna Nabór elektroniczny Atuty szkoły Drzwi otwarte Wyniki egzaminów sprawnościowych Profile klas
 

W dniach 01.07-08.07.2025 r. kandydaci składają w sali nr 11 na parterze NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:

  1. Świadectwo ukończenia szkoły (oryginał lub potwierdzona kopia).
  2. Zaświadczenie OKE o wynikach egzaminu (oryginał lub potwierdzona kopia).
  3. Zaświadczenia potwierdzające udział w konkursach (oryginały lub potwierdzone kopie).
  4. Zdjęcie w postaci cyfrowej do mLegitymacji (rozszerzenie jpg lub jpeg, nie większe niż 5 MB, min. rozdzielczość 300 dpi, o wymiarach 496 px wysokość x 354 px szerokość podpisane w nazwie pliku: imię i nazwisko ucznia oraz klasa).
  5. Zdjęcie należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


WAŻNE TERMINY:

Ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych: 15.07.2025 r., godz. 12.00
Potwierdzenie woli podjęcia nauki w szkole 15-18.07.2025 r., do godz. 14.30
Ogłoszenie list kandydatów przyjętych do szkoły 21.07.2025 r., godz. 12.00

OSOBY UPOWAŻNIONE do kontaktu: 

  • Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej – mgr Kamilla Karykowska tel. 693 356 456
  • Sekretarz Komisji Rekrutacyjnej - mgr Małgorzata Czachowska tel. 56 660 22 92

UWAGA:

W dniach 01.07-08.07.2025 r. Komisja Rekrutacyjna pracuje w godzinach 9.00-14.00.

W dniach 09.07-18.07.2025 r. Komisja Rekrutacyjna pracuje w godzinach 9.00-14.30.