W naszym życiu czasem zdarza się tak, że niejako „przez przypadek” podejmujemy różne decyzje, które nieuchronnie prowadzą do tego, że życie staje się serią przypadków, którym się poddajemy. Tak dokonane wybory zazwyczaj kończą się rozczarowaniem i koniecznością dokonania kolejnej zmiany. Jeżeli chcesz świadomie decydować o swoich wyborach i swojej przyszłości, jak również zminimalizować rolę przypadku w swoim życiu, odpowiedz sobie na kilka pytań:
W naszej szkole możesz skorzystać z pomocy doradcy zawodowego, który będzie towarzyszył Tobie podczas odkrywania nurtujących pytań dotyczących Twojej przyszłości. Doradca zawodowy to specjalista służący pomocą:
Jakie korzyści będą wynikały z Twojego spotkania z doradcą zawodowym:
PAMIĘTAJ!
O wielkich zmianach decydują małe epizody. Jedno spotkanie, jedna rozmowa, jedna decyzja.
Serdecznie zapraszam na konsultacje,
mgr Lidia Dobrolubow
Pedagog szkolny
Doradca zawodowy
Strona 1 z 3
Misją szkoły jest wspieranie wszechstronnego rozwoju uczniów na miarę ich potrzeb i możliwości,
tworzenie szkoły bezpiecznej i przyjaznej oraz dobrze przygotowującej ich do dalszego kształcenia
ZSPS i VIII LO, to szkoła zarządzająca wiedzą, otwarta na środowisko lokalne, aktywnie współpracująca z rodzicami, gdzie każdy uczeń z dumą mówi: "to moja szkoła".
W latach 2016-2021 zamierzamy budować szkołę, która umie sobie poradzić z nowymi wyzwaniami, celami, priorytetami edukacyjnymi, potrzebami, aspiracjami i oczekiwaniami uczniów, rodziców i nauczycieli.
Projekt Nr 2023-1-PL01-KA122-VET- 000114679 "Europejskie praktyki drogą do sukcesu"
Projekt Nr 2022-1-PL01-KA122-VET-000078769 "Zagraniczne praktyki kluczem do sukcesu zawodowego"
Projekt Nr 2021-2-PL01-KA122-SCH-000041958 "Nowoczesna kadra na europejskim poziomie"
Projekt Nr 2019-1-PL01-KA101-063384 "Doskonalimy kompetencje zawodowe na europejskim poziomie"
Projekt Nr 2019-1-PL01-KA102-063142 "Europejska praktyka szansą na sukces zawodowy"
Moja wizja
ZSPS i VIII LO to szkoła zarządzająca wiedzą, otwarta na środowisko
lokalne, aktywnie współpracująca z rodzicami, gdzie każdy uczeń z dumą mówi:
„to moja szkoła”.
W latach 2022 – 2027 zamierzam nadal budować szkołę, która umie sobie poradzić ze zmianami i nie narzeka na to, że te zmiany są, bo świat się zmienił, a wraz z nim edukacyjne priorytety, cele, potrzeby, a także uczniowie, rodzice, ich aspiracje i oczekiwania.
Obecnie liczą się:
Te priorytety wraz z reformą oświaty, nowoczesne technologie oraz talenty społeczności szkolnej wyznaczać będą kierunek rozwoju naszej szkoły przy zachowaniu dotychczasowej struktury wewnętrznej i możliwości szybkiego dostosowania się do sytuacji na rynku pracy.
Główne kierunki moich działań zawarłam w sześciu podstawowych obszarach: