Projekt Nr 2021-2-PL01-KA122-SCH-000041958
Projekt na rzecz mobilności osób uczących się i kadry w sektorze Edukacja Szkolna
Termin realizacji projektu: 01.03.2022-31-08.2023
Tytuł projektu: „Nowoczesna kadra na europejskim poziomie”
Projekt skierowany do nauczycieli Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu
Szkolenia językowe i metodyczne w krajach Unii Europejskiej
(m.in. Cypr, Malta, Włochy, Hiszpania, Irlandia)
Głównym celem projektu jest podniesienie poziomu nauczania poprzez poznanie nowoczesnych metod i narzędzi pracy z uczniem. W zagranicznych szkoleniach językowych, metodycznych oraz z zakresu ICT, kulturowości, profilaktyki weźmie udział 20 nauczycieli z ZSPS i VIII LO.
Strona 2 z 2
Misją szkoły jest wspieranie wszechstronnego rozwoju uczniów na miarę ich potrzeb i możliwości,
tworzenie szkoły bezpiecznej i przyjaznej oraz dobrze przygotowującej ich do dalszego kształcenia
ZSPS i VIII LO, to szkoła zarządzająca wiedzą, otwarta na środowisko lokalne, aktywnie współpracująca z rodzicami, gdzie każdy uczeń z dumą mówi: "to moja szkoła".
W latach 2016-2021 zamierzamy budować szkołę, która umie sobie poradzić z nowymi wyzwaniami, celami, priorytetami edukacyjnymi, potrzebami, aspiracjami i oczekiwaniami uczniów, rodziców i nauczycieli.
Projekt Nr 2023-1-PL01-KA122-VET- 000114679 "Europejskie praktyki drogą do sukcesu"
Projekt Nr 2022-1-PL01-KA122-VET-000078769 "Zagraniczne praktyki kluczem do sukcesu zawodowego"
Projekt Nr 2021-2-PL01-KA122-SCH-000041958 "Nowoczesna kadra na europejskim poziomie"
Projekt Nr 2019-1-PL01-KA101-063384 "Doskonalimy kompetencje zawodowe na europejskim poziomie"
Projekt Nr 2019-1-PL01-KA102-063142 "Europejska praktyka szansą na sukces zawodowy"
Moja wizja
ZSPS i VIII LO to szkoła zarządzająca wiedzą, otwarta na środowisko
lokalne, aktywnie współpracująca z rodzicami, gdzie każdy uczeń z dumą mówi:
„to moja szkoła”.
W latach 2022 – 2027 zamierzam nadal budować szkołę, która umie sobie poradzić ze zmianami i nie narzeka na to, że te zmiany są, bo świat się zmienił, a wraz z nim edukacyjne priorytety, cele, potrzeby, a także uczniowie, rodzice, ich aspiracje i oczekiwania.
Obecnie liczą się:
Te priorytety wraz z reformą oświaty, nowoczesne technologie oraz talenty społeczności szkolnej wyznaczać będą kierunek rozwoju naszej szkoły przy zachowaniu dotychczasowej struktury wewnętrznej i możliwości szybkiego dostosowania się do sytuacji na rynku pracy.
Główne kierunki moich działań zawarłam w sześciu podstawowych obszarach: