Plakaty   

Klasa 5TFp:

  • 01
  • 02
  • 03

Klasa 4TF:

  • 01
  • 02
  • 03

        Kroniki   

Kronika klasy 5TFp
Kronika klasy 4TF

        Filmy   

Klasa  5TFp: 

 

Klasa  4TF: 

        Pocztówki   

Standardy jakości Erasmusa są dla uczniów naszej szkoły bardzo ważne. Uczniowie wyjeżdzający na zagraniczne praktyki zawodowe dbają o środowisko i wspierają działania nienaruszające równowagi ekologicznej. 

Nasz projekt zakładał wykonanie ekologicznych pocztówek oraz promowanie zachowań proekologicznych na szkolnych spotkaniach, Dniach Otwartych i Giełdach Szkół. 

Ważnym wydarzeniem było również przygotowanie przez uczniów klasy 3 TF o profilu technik fotografii i multimediów - Galerii Erasmusa, w której są prezentowane prace uczniów w celu przybliżenia problemu ekologii innym naszym uczniom, nauczycielom, rodzicom i innym osobom odwiedzającym naszą szkołę. 

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 09
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

 

        Konkurs na plakat ekologiczny   

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

1 kwietnia 2023 roku odbyły się, jak co roku, Drzwi Otwarte Szkoły. W trakcie Dni uczniowie klas starszych, którzy odbyli już swoje praktyki zawodowe w Portugalii, prezentowali założenia projektów Erasmus+. Jednocześnie, uczniowie klasy 2 TF, kandydaci do udziału w kolejnych praktykach zawodowych w Granadzie w maju 2024 roku, chętnie dzielili się wiedzą na temat kultury Hiszpanii oraz uczyli odwiedzających podstawowych zwrotów w języku hiszpańskim. Co ważne, w programie nauczania klas technikum, fotografia i multimedia, jest język hiszpański, które będziemy używać podczas praktyk zagranicznych.

Dla osób odwiedzających dostępne były pocztówki o tematyce ekologicznej zaprojektowane i wykonane przez uczniów klasy 3 TF. Każdy z uczestników mógł posmakować wypieków przygotowanych przez uczniów i wychowawcę. Było świetnie.

  • E1
  • E2
  • E3
  • E4

W marcu 2023 roku Pani Dyrektor Szkoły Urszula Przedpełska wraz z Panią Dorotą Tyburską koordynatorem projektów Erasmus+ wzięły udział w wizycie przygotowawczej w Walencji.

Celem wizyty było poznanie firm, w których odbędą się zagraniczne praktyki zawodowe uczniów z klas 4 TFp i 3 TF. Panie odwiedziły również rodziny, które będą gościć naszych praktykantów.

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04

 

Misja szkoły

Misją szkoły jest wspieranie wszechstronnego rozwoju uczniów na miarę ich potrzeb i możliwości,

tworzenie szkoły bezpiecznej i przyjaznej oraz dobrze przygotowującej ich do dalszego kształcenia

Wizja

ZSPS i VIII LO, to szkoła zarządzająca wiedzą, otwarta na środowisko lokalne, aktywnie współpracująca z rodzicami, gdzie każdy uczeń z dumą mówi: "to moja szkoła".

W latach 2016-2021 zamierzamy budować szkołę, która umie sobie poradzić z nowymi wyzwaniami, celami, priorytetami edukacyjnymi, potrzebami, aspiracjami i oczekiwaniami uczniów, rodziców i nauczycieli.

Szkolne projekty Erasmus+, POWER i FERS

logo UE

Projekt Nr 2023-1-PL01-KA122-VET- 000114679 "Europejskie praktyki drogą do sukcesu"
Projekt Nr 2022-1-PL01-KA122-VET-000078769 "Zagraniczne praktyki kluczem do sukcesu zawodowego"
Projekt Nr 2021-2-PL01-KA122-SCH-000041958 "Nowoczesna kadra na europejskim poziomie"
Projekt Nr 2019-1-PL01-KA101-063384 "Doskonalimy kompetencje zawodowe na europejskim poziomie"
Projekt Nr 2019-1-PL01-KA102-063142 "Europejska praktyka szansą na sukces zawodowy"


Koncepcja funkcjonowania i rozwoju
Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego
i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu
w latach 2022-2027

 

Moja wizja

ZSPS i VIII LO to szkoła zarządzająca wiedzą, otwarta na środowisko
lokalne, aktywnie współpracująca z rodzicami, gdzie każdy uczeń z dumą mówi:
 „to moja szkoła”.

W latach 2022 – 2027 zamierzam nadal budować szkołę, która umie sobie poradzić ze zmianami i nie narzeka na to, że te zmiany są, bo świat się zmienił, a wraz z nim edukacyjne priorytety, cele, potrzeby, a także uczniowie, rodzice, ich aspiracje i oczekiwania.
Obecnie liczą się:

  • umiejętności (np. cyfrowe, komunikowania się, współpracy, a także uczenia się i zarządzania informacją, bycia źródłem inspiracji),
  • opieka psychologiczno-pedagogiczna,
  • otwartość szkoły jako instytucji (uczeń ma możliwość wyboru profilu nauczania),
  • dostęp do informacji,
  • poczucie bezpieczeństwa, którego podstawą jest dobra atmosfera i dobre relacje z całą społecznością szkolną,
  • możliwość współtworzenia szkoły,
  • nowoczesne technologie, multimedia.

Te priorytety wraz z reformą oświaty, nowoczesne technologie oraz talenty społeczności szkolnej wyznaczać będą kierunek rozwoju naszej szkoły przy zachowaniu dotychczasowej struktury wewnętrznej i możliwości szybkiego dostosowania się do sytuacji na rynku pracy.

Główne kierunki moich działań zawarłam w sześciu podstawowych obszarach:

  1. Demokratyczne zarządzanie szkołą.
  2. Kształcenie ukierunkowane na rozwój ucznia i nauczyciela.
  3. Wychowanie w szkole.
  4. Bezpieczeństwo w szkole.
  5. Działania administracyjno-gospodarcze.
  6. Pozyskiwanie środków finansowych na rozwój.

Certyfikaty jakości

wyborysu-01

wyborysu-01

wyborysu-01